OKTIG rendszer intézményi igénylő felület - BELÉPÉS »
 
 

HÍREK

2018/2019. tanév I. félévére szóló érvényesítő matrica kiküldése

2018-08-27

Felhívjuk figyelmüket, hogy 2018. augusztus 30-án, csütörtökön az Oktatási Hivatal megkezdi a 2018/2019. tanév I. félévére használható felsőoktatási érvényesítő matricák kipostázását.

A matricák mellé küldött tájékoztató levelet itt olvashatja. Kérjük, segítsék munkánkat azzal, hogy biztosítanak egy illetékes kollegát, aki személyesen át tudja venni a küldeményt a GLS futárszolgálat munkatársaitól.

A felsőoktatási érvényesítő matricák átvételét az OKTIG rendszerben kell visszaigazolniuk az intézményeknek, az Átvétel művelet használatával, ezért kérjük, ne küldjenek vissza postai úton, faxon vagy emailben átvételi igazolást, mert azt nem áll módunkban feldolgozni.

 

Tájékoztatás az OKTIG rendszer leállásáról

2018-07-30

Az Oktatási Hivatal 2018. július 17-én, illetve 2018. július 23-án küldött tájékoztató levelét letöltheti honlapunkról.

 

Oktatási igazolványokkal kapcsolatos aktuális tudnivalók

2018-06-22

Az Oktatási Hivatal 2018. június 22-én küldött tájékoztató levelét letöltheti honlapunkról.

 

Érvényesítő matrica rendelése a 2018/2019. tanév 1. félévére

2018-05-29

Az Oktatási Hivatal 2018. május 28-án küldött tájékoztató levelét letöltheti honlapunkról.

 

Érvényesítő matrica rendeléssel kapcsolatos előzetes tájékoztatás

2018-05-10

A 2018/2019-es tanév I. félévére szóló felsőoktatási diákigazolvány érvényesítő matricák megrendelésének határideje: 2018. július 15. napja.

2018. május 1-től már rendelhetők a 2018/2019-es tanév I. félévére felhasználható érvényesítő matricák az oktatas.hu/oktig felületen. Mivel a felületen még a 2017/2018-as tanév II. félévére is lehet rendelést leadni, ezért kérjük, hogy a rendelés leadásakor fokozottan ügyeljenek a megfelelő tanév/félév kiválasztására.

Az érvényesítő matricák megrendelése kizárólag az oktatas.hu/oktig felületen keresztül lehetséges. A rendelés beküldéséhez segítségképpen használható a Felhasználói kézikönyv 2.8 Matrica megrendelés fejezete. A Felhasználói kézikönyv pdf formátumban letölthető a honlapunkról.

A téves adatokkal rögzített Beküldött státuszú rendelés módosítását vagy a rendelés érvénytelenítését szintén az intézményi ügyintéző tudja kezdeményezni az OKTIG felületen, a megfelelő kérelem beküldésével. A Módosítási kérelem/Érvénytelenítési kérelem a matrica megrendelés adatlapján megjelenő Műveletek menüpontjában választható ki. A kérelmek beküldéséről a Felhasználói kézikönyv 2.10 Kérelem fejezetében olvashatnak részletes leírást.

A határidőn túl beérkező megrendelések pótmegrendeléseknek minősülnek és Hivatalunk nem garantálja ezen megrendelések 2018. szeptember elejére történő teljesítését.

 

2017/2018. tanév II. félévére szóló érvényesítő matrica kiküldése

2018-01-26

2018. január 29-én hétfőn Hivatalunk megkezdi a 2017/2018. tanév II. félévére használható felsőoktatási érvényesítő matricák kipostázását. A matricák mellé küldött tájékoztató levelet itt olvashatja. Kérjük, segítsék munkánkat azzal, hogy biztosítanak egy illetékes kollegát, aki személyesen át tudja venni a küldeményt a GLS futárszolgálat munkatársától.

A kiküldött felsőoktatási érvényesítő matricák átvételét az OKTIG felületen kell visszaigazolniuk az intézményeknek, a Felhasználói kézikönyv 2.8.2.4 Matrica rendelés átvétel fejezete alapján. Ennek hiányában nem kezdhető meg a II. féléves matricák kiosztásának adminisztrációja az OKTIG felületen.

 

Az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény rendelkezéseivel kapcsolatos tudnivalók

2018-01-09

Az Oktatási Hivatal 2018. január 9-én küldött tájékoztató levelét letöltheti honlapunkról.